Natrah

Natrah
Difailkan di bawah: Uncategorized — akfajack @ 6:06 am Sunting

Natrah….
Di dalam kematangan usia ini
mungkin akan terjawab
apayang pernah kita persoalkan dahulu
Aku telah berkali-kali bertanya pada diri
mengapaia mengambil masa
untuk memahamipersoalanini
dimana perhubungan kita terlalu abstrak
Natrah….
adakah kau masih menyimpan
Kad ucapan cinta yang pernah
aku berikan dulu
atau mungkin telah kau buang
lantaran aku telah mempermainkanmu
Sepatutnya aku tidak wajar bersikap begitu
Natrah ….
Cinta adalah sesuatu yang amat indah
Tetapi aku telah mencemari keindahannya
Cinta yang pernah aku lafazkan dahulu
adalah bayang2
Kerana diwaktu itu aku belum benar2 yakin
yang aku mncintaimu
Tetapi aku terburu2 menyatakannya kepadamu
Natrah,…..
Penjelasan ini adalah muktamad
Di dalamnya tersirat kebenaran yang tersendiri
Jika kau berpaling sekali lagi
Akumenganggap engkau benar2
membenciku
Dan jika kau ingin menyambung kembalihubungan cinta ini

Top Blogs
Hatiku terbuka luas untuk menerimamu.

Tinggalkan Jawapan

