INFO

1. Injil Barnabas adalah Injil yang asli. Barnabas merupakan salah seorang dari 12 Hawariyun. Kesemua Injil selain Injil Barnabas mempunyai banyak cacat cela kerana mereka2 yang mewariskannya lahir setelah 100  tahun selepas Isa di angkat ke sisinya.

2. Pemuzik Kitaro adalah seorang pemuzik hebat yang tidak tahu membaca nota muzik.

3. Yahudi Bani Quraizah dan Bani Nadir adalah keturunan Nabi Harun a.s.

4. Kira2 400 0rang lelaki dewasa Yahudi Bani Quraizah dijatuhkan hukuman pancung kerana telah melanggar perjanjian dengan orang2 Islam Madinah.

5. Wanita kulit putih adalah antara golongan paling ramai memeluk Islam di Britain sepanjang tempoh 10 tahun lalu. Jumlah penduduk Eropah itu yg memeluk Islam turut meningkat dari 60,000 kepada 100,000  dalam tempoh sedekad, melalui tinjauan pertubuhan bukan kerajaan, Faith Matters.

Wartawan Lauren Booth yg juga adik ipar bekas Perdana Menteri Britain, Tony Blair menarik perhatian ramai apabila mengumumkan telah memeluk Islam tahun lalu (2010 ). Tinjauan yg dijalankan ke atas 122 muaalaf itu menunjukkan sebanyak  56%  daripada mereka adalah rakyat Britain, dan 62% lagi merupakan wanita kulit putih.

Pwrkembanagn ini tidak mengejutkan Wak kerana lama sbslum ini seorang wali pernah mengeluarkan kenyataan bahawa euatu masa nanti majoriti rakyat Britain beragama Islam. Ia berkembang bermula dari golongan atasan kemudian merebak kepada golongan bawahan.

Lauren Booth

6 Hanya 70% rakyat Amerika Syarikat percaya adanya neraka.

Tinggalkan komen